Idag lyckades vi rida ihop hela 67% :D Även om både jag och Uffe hade våra brister under programmet. 
Vi fick en 8a på den fria skritten, och överlag så fick vi 7.5. Mycket stolt är jag, det ska ni veta.
För cirka 2 år sedan red vi vår första tävling, en LC2, då fick vi 49%. Efter den tävlingen slutade jag rida, mellan augusti 2011 - augusti 2012 red jag inte alls. Sen började jag så smått igen och idag är vi här, vår andra LC på 67% och om det varit en riktig tävling hade vi antagligen fått med en blå gul rosett hem :) 
Vi fick bra kommentarer från domaren som verkligen verkade gilla Uffe, hon berömde hans skritt och galopp och sa att det finns mer att hämta :) 
Eftersom mor inte riktigt kommer överens med min kamera så blev det inga filmer som kan visas upp för er. 
 
Nästa tävling blir antagligen den 31/8 i Skurup och då ska vi försöka rida ännu bättre, bli av med bristerna som fanns idag. Några veckor till den tävlingen så det finns gott om tid att träna :D 
Bild från träning 8 juli

2 kommentarer

Anonym

07 Aug 2013 21:08

*Grattis till finfint resultat

Anonym

07 Aug 2013 21:09

Hälsn

Karin S

Kommentera

Publiceras ej