Efter en plågsamt tråkig och konstig skolavslutning med sång (mest dååålig) och tal så har jag nu fått sommarlov. Betygen blev väl ingen surprice direkt, ganska dåliga, men jag har inte haft någon ork att plugga denna vår och mina koncentrationsproblem har märkts mer än vanligt. Men jag hade höjt mig i flera ämnen men sänk mig i tre eller fyra. Nnya tag till hösten, jag säger alltid att "denna terminen så ska jag ge järnet" och så slutar det med att jag inte pallar och bara pluggar för prov dagen före. Men i nian MÅSTE jag ta mig samman och verkligen satsa på skolan, och hästen. Ska försöka hitta tillbaka till den gamla goa tiden i sexan, då jag var en av dom bästa i klassen. Nu finns det ju ett mål, GYMNASIET! Innan har det verkat så långt dit men nu helt plötsligt är det bara ett år tills jag slutar nian och (förhoppningsvis) åker vidare till gymnasiet. 
Denna sommaren blir det en veckas sommarskola i matte och lite Klaras sommarskola. Har fått en massa tyskböcker och matteböcker att plugga i över sommaren (tyska och matte har jag Extremt svårt med, så det ska pluggas hela sommaren)
 
Efter skolavslutningen så tog jag bussen hem och sen så firade jag sommarlov med glass och några bra filmer, Easy A, Why Stop Now? och Valentines Day. Vet inte varför jag såg en kärleksfilm som Valentines Day, hatar såna filmer men där var ganska många bra skådespelare i den så jag genomled hela den filmen.
Imorgon ska jag till Emelie och Felle på lite fest, stannar till söndag. Så det blir gött. 
På senaste tiden har jag bott i mina Boyfriend Jeans, älskar dom!
Måste seriöst slå på mig själv för att inte ta dom på mig varje dag

Kommentera

Publiceras ej