Jobbat mycket hela juli, därför min från varo från bloggen. Så här kommer en sammanfattning: 
  • Köpt en ny (begagnad) hoppsadel, en brun Jensen spirit. Över skön!!!!!! 
  • Fått en ny mobil, en HTC One. Den är verkligen en smart phone, super bra är den!! 
  • Spolat stallet och målat, men fortfarande lite kvar
  • Jobbat nere i Smyge
  • Putsat fönster hos min faster 
  • Städat hos min morbror och hans fru, som nu flyttar ut ur sitt underbara hus :( 
  • Jag och Uffe har varit på lite uteirtter som gått så mycket bättre än rundan i slutet av juni. Så stolt över min lilla puff :)
  • Uffe och Lovisa startade på en Pay and Jump, han fick ett pet i 70 och gick felfritt i 80, så stolt! Nu är det bara jag som ska börja hoppa också ;)
Och just nu är jag hemma hos mormor för att slippa pendla in till stan nu när jag är på sommarskola, men tro inte att jag lider av att gå i skolan på sommaren. Har en riktigt bra lärare och goa vänner som håller mig sällskap hela veckan ut :D  
 
Innan ikväll var jag på träning med Uffe för Sussi, gick super bra. Han gick verkligen framför skänklen och flöt på, riktigt glad att vi hittat varandra nu efter snart 3 år tillsammans och ser fram emot höstens tävlingar :D 
På onsdag eftermiddag blir det programridning på Sydslätten, är rejält taggad!!!!!!!! 
Bild från träning 8 juli
 
 

Kommentera

Publiceras ej