(Detta klippet blev väldigt suddigt och dåligt när jag laddade upp det på Youtube, vet inte varför)
Lovisa och Uffe träna hemma hos mig tidigare ikväll och innan det så var jag hos Lovisa och red hennes ponny Tequilla för första gången. Så därför ser det ut som det gör, visste inte hur hon var att rida så jag vågade inte ta för mycket i henne och krävde inte så mycket av henne förutom att hon skulle sänka huvudet lite, för det ville hon bara har rätt upp i luften. Det går lite långsamt också, men Tequilla är en väldigt lydig häst så jag tryckte ibland för mycket och det gick hon för snabbt. Så på filmerna trycker jag för lite och då gick hon långsamt. Sen min armposition ska vi inte ens tala om, usch vad rakt jag har mina armar!
Men det ska bli bättre nästan gång :)

Kommentera

Publiceras ej