Kolla dom där bakbenen, mums ;) 
 
Nu när midsommar passerat så var det tid att börja arbeta, jag och kusinen städade några timmar hemma hos våran morbror och hans fru. Vi fick godis, glass, lite kläder och pengar. Bra liv vi lever :) Efter det gick vi vidare till frisören och resultatet ser ni på bilderna, riktigt nöjd :D 
 
Idag så skulle jag egentligen tränat för Sussi, men Uffe tog 40 minuter att lasta, så träningen missade vi ju. Men när han väl kommit upp i transporten så körde vi till Syds och red lite innan vi skulle åka vidare till Svedala för att hämta Ulrika. 
Som han gick, vilken känsla!!!! Svävade på lite moln i mellan åt. Sån känsla har jag nog aldrig haft, han lyssnade, gick fram för skänkeln, hade benen med sig, halsen i fin form och gick bara allmänt fint. Så lycklig jag känner mig efter det passet :D 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej